JORDBÆR TZATZIKI ( V ) + Vind et eksemplar af Geniale Grøntsager



Findes der noget mere sommerligt end smagen af solmodne danske jordbær?
Nej vel?

Spis dem nu, spis til hele tiden og brug dem på alle mulige måder.
Også gerne på de utraditionelle måde og sådan en opskrift giver jeg dig idag...






Hvis du så min opskrift på Kokos-Rabarber Curry den anden dag, så ved du allerede at jeg ikke er bleg for at bruge ingredienser man typisk bruger i det søde køkken, i det salte.

Kombinationen af jordbær og hvidløg er overraskende lækker og giver her en sommerlig og dansk version af den klassiske græske tzatziki.

Se hvordan jeg laver jordbær tzatzikien i videoen og husk at subscribe til kanalen så du ikke går glip af nye videoer fra Mig & Min Mad blogger teamet, det kan du gøre her: MIG & MIN MAD



KONKURRENCE:

Vind et eksemplar af min første kogebog Geniale Grøntsager, bogen der gør det nemt at spise flere grøntsager! Med langt over 100 opskrifter og afsnit inddelingen af hver enkel grøntsag gør at du nemt finder inspiration til mange forskellige retter.


SÅDAN DELTAGER DU:

Skiv din mail i kommentar feltet så deltager du i konkurrencen - easy peasy

VINDEREN FINDES TORSDAG D. 26/5 og får direkte besked.

Opskrifter på alle de lækre sager, finder du i linksene herunder.


JORDBÆR TZATZIKI - OBS: brug soyayoghurt for en vegansk version!



OVNBAGTE FALAFLER


BROCCOLIFRITTER



FOTO & STYLING: Maria - Vanløse Blues
OPSKRIFTER: Maria - Vanløse Blues
GEAR & GREJ: Magimix Foodprocessor
REGI: Wonki Ware 

Etiketter: , , , ,