Sunde bananvafler ( V + GF )



Disse vafler er løsningen på hele 2 af hverdagens små udfordringer man gang på gang som forælder bliver mødt med: trætte, lækkersultne børn og overmodne bananer i frugtskålen ....




When life gives you lemons - make lemonade, altså, sagt på en anden måde: når frugtskålen er fyldt med modne bananer så lav søde, men sunde vafler til dine unger ( og dig selv!) - de vil elske dig for det!



Vaflerne smager sødt og dejlig, helt uden tilsat sødning. Det er derfor vigtigt, at bananerne du bruger, er rigtig modne, det giver den sødeste smag.
Og jeg tør godt at sige at vaflerne her, har redet en eftermiddag eller 2 fra at ende i Ragnarok ...

Se mig lave vaflerne i videoen her, og husk at subscribe til kanalen, så du ikke går glip af nye videoer fra Mig og Min Mad.



Opskriften på vaflerne finder du lige her: SUNDE VAFLER

VEGANSK: erstat æggene med 2 spsk. chiafrø rørt sammen med 6 spsk. vand og trukket i 10 min. Det gjorde jeg selv, denne gang og det bliver super godt!



Spis vaflerne som de er eller top dem med frisk frugt og bær og for ekstra lækkerhed, rør 3.4 spsk. valgfri nøddesmør sammen med saften fra appelsin saft, nuj det er læsk!  også til morgenmad!




FOTO & STYLING: Maria - Vanløse Blues
OPSKRIFTER: Maria - Vanløse Blues
GEAR & GREJ: Bamix stavblender swissline
REGI: Kähler

Etiketter: , , , , , , , ,