Ny bog på vej: Velsmagende Vegansk & Vegetarisk

Når nu der har været så musse stille her på bloggen de sidste par uger, så er det heldigvis dejligt at kunne tjekke ind igen med en god og fantastisk nyhed!  


Og hvilken nyhed - det føltes vildt surrealistisk at skive det...
Jeg skal udgive min 2. kogebog !!!!! OMG - hvor vildt er det lige?

Ideen til bogen fik jeg kort tid efter Geniale Grøntsager udkom og nu kan jeg endelig dele den fantastiske nyhed med jer!  YEAH! 
De sidste par uger jeg brugt alle mine vågne timer på at færdiggøre manuskriptet og jeg tør allerede godt love at det bliver en mega lækker bog. Jeg var ihvertfald kronisk sulten imens jeg skrev alle de lækre opskrifter.

Bogen kommmer til at hedde Velsmagende Vegansk & Vegetarisk og udkommer til september. Datoen er endnu ikke fastlagt, men det skal jeg selvfølgelig nok fortælle meget mere om når vi kommer nærmere.

Nå, men hvad er det så for en bog jeg skal lave?
Jo, som du sikker kan regne ud fra bogens titel, så bliver det en bog med veganske og vegetariske opskrifter og som et ekstra bonus er alle opskrifterne også glutenfrie.

Helt traditionel vegansk og vegetarisk mad, kan godt være lidt tung på kornprodukterne og da rigtig mange, inklusiv mig selv, ikke trives så godt med dem, ville jeg lave en kogebog med veganske og vegetariske opskrifter med fokus på det jeg er bedst til; nemlig grøntsager og den gode smag! 

Vi ser i dag en stærkt voksende interesse for at spise mindre kød og færre animalske produkter, enten ved at tage enkelte eller flere kødfrie dage om ugen, eller at blive vegetar eller veganer.

Men på trods af det, bliver vegetarmad stadig mødt med masser af fordomme, som at det er hippiemad, der ikke smager af noget, det er dyrt, besværligt og mætter ikke, fordi man spiser jo kun salat hvis man er vegetar.
Og hvem har ikke prøvet at få serveret kedelige selleribøffer og smagløst tofu og tænkt, hvis det her er, hvad man spiser som vegetar, så er det godt nok ikke noget for mig!

Men glem alt om kedelig vegetarmad!

Velsmagende Vegansk & Vegetarisk gør op med alle fordomme og giver dig lækker mad, der ligner den mad, du plejer at spise.

Så uanset om du er til en kødfri dag engang imellem, er fuldblods vegetar eller veganer, er på vej til at blive det, eller blot ønsker at lade kødet fylde mindre og grøntsagerne mere på din tallerken, så er Velsmagende Vegansk & Vegetarisk noget for dig.

Så I kan godt forstå jeg glæder mig ubeskriveligt meget til september ik?
Og så håber jeg selvfølgelig at I vil tage lige så godt imod dén som I gjorde med Geniale Grøntsager!

Jeg kan desværre ikke dele flere billeder fra bogen endnu - de skal nemlig først tages i juni. Den proces glæder jeg mig næsten endnu mere til, fordi denne gang har jeg fået hjælp fra min dygtige veninde Linn - Frk. Kræsen. Hun skal knipse alle de smukke billeder til bogen, så jeg kan koncentere mig om at lave smuk og indbydende mad og style den, så det sidder lige i skabet!

Nå, nu har jeg da vist også opbrugt tale tiden i denne omgang! Jeg brænder bare SÅ meget for denne bog!


Husk at det stadig er muligt at få et eksemplar af Geniale Grøntsager, både i boghandlen og på fx. Saxo. Se bare her: GENIALE GRØNTSAGER



OG - fordi der er et og .... 
For kun 39 kr kan du hapse et eksemplar af min E-bog Hjernemad som jeg i samarbejde med Ida - Brain Recovery, har lavet.

Bogen indeholder 25 lækre og hjerneboostende opskrifter fordelt på morgenmad, frokost, aftensmad, snacks og søde sager - til dig, der gerne vil være knivskarp på øverste etage! 

- du kan læse mere om bogen og købe dit eksemplar her: HJERNEMAD


Etiketter: , , ,