HJERNEMAD - en spændende nyhed....



Jeg en spændende nyhed! 

I  de sidste par måneder har gået og arbejdet på et lille spændende projekt.
Jeg har nemlig lavet en E-bog med 25 uimodståelige hjerneboostende opskrifter.
Men jeg har ikke gjort det alene.....






Tilbage i januar kontaktede Ida, der står bag Brain Recoverymig. 
Hun var vild med min måde,at bruge grøntsager på og mente at vi i samarbejde kunne udbrede kendskabet til hvordan man med den rette kost, kan fodre sin hjerne til at yde sit bedste.
Og fordi vi deler samme tilgang til hvad mad gøre for os, sagde jeg ja med det samme til skabe denne bog.


Hjernemad skal give dig inspiration til at få flere grøntsager og hjernemad ind i din hverdag på en nem og overskuelig måde. 
Vores hjerne er en vigtig medspiller i alt hvad vi laver og det er derfor vigtigt, at give den det rette brændstof. 
E-bogen indeholder 25 opskrifter fordelt på morgenmad, frokost, aftensmad, snacks & desserter. Alle opskrifter er glutenfrie og plantebaserede. 
Vi håber, at vi med denne e-bog kan inspirere dig til, at spise flere grøntsager og hjernemad, så du kan blive knivskarp på øverste etage.
Du kan for kun 39 kr købe dit eksemplar af E-bogen her: HJERNEMAD


Etiketter: , , , , , ,