BYENS SUNDESTE BURGER + nyt spændende projekt



Jeg vil vove at påstå, at det her er byens grønneste burger, men også den lækreste! 

Prøv en snasket og lækker burger, lavet med udelukkende grøntsager og bliv overrasket over
hvor lækker den er!




I efteråret pippede jeg lidt om et spændende projekt jeg skulle være med i og nu kan jeg endelig løfte sløret for hvad det er.

Projektet hedder Mig og Min Mad og her kan du komme med bla. mig i køkkenet og se hvordan jeg laver lækker vegetarmad med masser af grøntsager og masser af smag! 

Mig og Min Mad er starten på et nyt madvideo univers, dedikeret til hverdagsmad med karakter leveret af Danmarks mest populære mad- og livsstilsbloggere. Mig og Min Mad ønsker at skabe et univers af inspiration og gode råd - i øjenhøjde med den travle families dagligdag. Et univers, der kan gøre hverdagsmaden lettere, sjovere og mere spændende. Mig og Min Mad er skabt til ære for dig, der elsker mad og elsker at dele maden med dem du holder af.

Tag godt imod Mig og min mad:

Husk at subskribe til kanalen, så går du ikke glip af de kommende videoer fra både mig og de andre seje bloggere.




Nå der var jeg så, i fuld sving og bevægelse i køkkenet med en snasket vegetar burger! Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre hvad du syntes om videoen?

Kunne du tænke dig flere opskrifter i video format?

Nu vil du rigtig gerne have opskriften på den lækre burger ikke?
Den finder du lige her:

Mig og Min Mad - Vegetar Mexi Burger

BONUS: Et lille fun fact fra behind the scenes:

Kamera manden var SÅ vild med burgeren!
Han var helt blæst bag over at man kan få den fulde burger oplevelse med udelukkende grøntsager. 
Et par dage efter vi havde afsluttet optagelserne, tikkede dette billede ind på min telefon.
Spørg lige om jeg var stolt! 


Etiketter: , , , , , , ,