GLÆDELIG JUL fra Vanløse Blues med 10 salater til julebordet



Om lidt ruller Disneys Juleshow atter over skærmen og så kan vi endelig sig at nu er det jul.
Derfor kigger jeg blot hurtig herind for at ønske Jer alle en rigtig glædelig jul.

Hvis du stadig skulle være i tvivl om hvad du skal lave at grønt tilbehør enten i aften eller til en af de kommende dages julefrokoster, så kommer jeg her med 10 forskellige salater, der vil egne sig godt dertil.

Jeg kommer ihverftald selv til at gøre brug af flere af dem og til i aften har jeg til salaterne lavet et fyldt butternutsquash - den glæder jeg mig til at sætte tænderne.

Nu vil jeg med et glas gløgg sætte mig ind og se Jesper Fårekylling synge Fra Alle Os til Alle Jer og på den måde mærke julestemningen komme snigende.

Og med det vil jeg ønske dig og din famile glædelig jul - jeg håber juleaften bliver lige som du ønskede!



GRØNKÅLSSALAT MED RISTET BOGHVEDE




ROSENKÅLSSALAT MED SØDE KARTOFLER OG QUINOA




VEGANSK WALDORFSALAT'




RØDKÅLSSALAT I GRÆSKARBÅDE




HVIDKÅLSSALAT MED ANANAS OG PEANUTS




RØDBEDESALAT MED KIKÆRTER OG MANDEL/APPPELSIN DRESSING




VANILJEBAGTE PASTINAKKER MED SPINAT OG MANGO




HVIDRÅKOST MED APPSELSIN OG RISTEDE HASSELNØDDER




RØDKÅLSSALAT MED VANILJE DRESSING




HVIDKÅLSSALAT MED KANDISERET INGEFÆR




Etiketter: , , , , , , , , , , ,