GIVE AWAY: FROKOST FOR 2 PÅ VERANDAH


Idag kan du vinde noget helt fantastisk lækkert - nemlig et gavekort for 2 personer til en helt igennem fantastisk 3 retters frokost menu på den smukke indiske restaurant, der så smukt ligger i The Standard på Havnegade i København.


Jeg har selv besøgt Verandah 2 gange - engang til middag om aftenen - den oplevelse kan du læse om her: Verandah - indisk mad i særklasse og senest til frokost. Begge gange har maden, stemningen, servicen og ikke mindst cocktailsene været helt i top.

Maden du får serveret hos Verandah er smukt spæcenteret og hver en mundfuld smager så skønt og fantastisk at man ikke får talt særligt meget med sin ledsager, man har simpelthen for travlt med at sige uhmmmm hvor smager det godt!


Jeg er helt igennem V I L D med Verandah - jeg kan varmt anbefale at prøve Potato Chat og så er deres hjemmelavede Paneer Tikka ubeskrivelig lækker!


Jeg har kun rosende ord at fortælle om Verandah og nu har du og en ledsager altså mulighed for at vinde jeres egen oplevelse på den skønne restaurant

SÅDAN DELTAGER DU:

Fortæl i en kommentar, hvem du gerne vil invitere ud at spise og også gerne hvad I ville vælge fra menukortet. Se Verandah´s menu her: VERANDAH MENU

HUSK også at skrive din mail adresse - uden sådan en kan jeg ikke komme i kontakt med dig hvis du vinder, så for et gyldigt lod i konkurrencen, husk mailadressen !!! ;)

VINDEREN FINDES FREDAG D. 27/11 kl. 12

OBS: Gavekortet kan benyttes inden 20.12 i år så du skal finde tid til denne lækre frokost inden for den næste måned.


FOTOS: Maria / Vanløse Blues
VERANDAH at The Standard

Etiketter: , , , ,