5 favoritter: HUMMUS


Hvis der er noget jeg elsker så er det hummus!

Jeg har altid en eller anden slags hummus i køleskabet.
Sådan en klat hummus kan jo peppe selv den kedeligste grøntsagsstav op. Og faktisk ender det tit med at hummus, med en masse grøntsagsstave til,  bliver hele mit måltid, fordi meget elsker jeg hummus.
Så i dag har jeg samlet 5, faktisk 6 af mine yndlings hummus´er.  Jeg kunne simpelthen ikke holde mig til de 5, fordi der er så mange gode jo.

Hvis du lige som jeg gerne vil have din hummus ultra cremet, så start med opskriften på den perfekte hummus, her kommer jeg med en god guide til hvordan du får den cremede og lækre hummus.
Ellers er det bare med at finde dig en favorit imellem, rødbede-, græskar-, edamame-, avokado- eller gulerodshummus.

Den næste jeg skal prøve er en hummus med bagte løg, det kan jeg kun forestille mig bliver lækkert!
Har du en favorit hummus?


PERFEKT HUMMUS

RØDBEDE HUMMUS

AVOKADO HUMMUS

EDAMAME HUMMUS

GULERODSHUMMUS

EKSTRA FAVORIT:

GRÆSKAR HUMMUS

Etiketter: , , , , , ,