Peelende fodmaske - med naturlige ingredienser


Babybløde sommerfødder med skøn duft af pina colada og lavet af 100 % naturlige ingredienser.



Skønhedsprodukuter er ikke det jeg gør mig mest i, ikke fordi jeg ikke interesserer mig for skønhed og personlig pleje, for ork jo det gør jeg skam. Det har bare aldrig givet mening for mig at bruge store summer penge på dyre skønhedsprodukter. 
Min tankegang er nok lidt hippi agtigt på den front, fordi jeg mener at skønhed kommer indefra. Mottoet du er hvad du spiser gør sig virkelig gældende når det kommer til hvor sund ens hud, hår og negle ser ud. Sørger man for at spise en sund og afbalaceret kost med masser af grøntsager, frugt og sunde olier så vil man hurtigt se at huden får en smukkere glød, håret vil blive blankt og vokse hurtigere og neglene vil blive stærkere. 
Men selv vi spiser sundt og varieret, så kan man jo godt få brug for lidt ekstra hjælp til at gøre krop, ansigt, fødder og hår skønne, og når man så kan lave de produkter at naturlige ingredienser, begynder det at give mening for mig.



Ananas indeholder enzymer og frugtsyre, som begge er effektive til at fjerne dødehudceller og sammen med salten skrubber det effektivt den hårde og tørre hud af fødderne og kokosolien giver fødderne fødderne fugt og pleje, så på en helt naturlig måde har man fået lækre sommerklare fødder og som tilmed dufter helt fantastsk - sådan lidt Pina Colada agtigt, og sådan en cocktail kan man jo så passende lave af resten af ananasen og nyde imens fødderne bliver plejet.



Opskriften finder du her på Urtekram bloggen:
Peelende fodmaske -  med naturlige ingredienser



Foto & Styling: Maria / Vanløse Blues
Opskrift: fra bogen Hej Smukke af Inez Gavilanes

Etiketter: , , , , , , ,