Kaffekærlighed og konkurrence: Vind en nespresso maskine!

---

Konkurrencen er slut!

Vinderen blev Daniel Hermansen! Tillykke med din nye maskine! 

Tusind tak for at dele alle Jeres gode og dårlige kaffe oplevelser med mig, det har været en fornøjelse at læse. Der er virkelige mange gode i blandt og hvis jeg kunne forærede jeg Jeralle en maskine!

---

Jeg har drukket kaffe så længe jeg kan huske. Jeg er nemlig en rigtig kaffetante. 

Kvaliteten af kaffen er heldigvis blevet bedre og mængderne er også blevet betydelige mindre.
Puh hvor har jeg drukket meget dårlig filterkaffe, som man også gjorde den store kaffeforbrydelse og hældte på ternokande, uf! så kunne den rigtig stå der og blive lunken og bitter.



Idag bliver kaffen lavet portionsvis på min fine Pixie Clips Nespresso maskine og den bliver ikke længere drukket sort, men får et lille skud mælk. 
Jeg anser ikke mig selv for af være materialistisk, men siden Pixie maskinen og mælkeskummeren er flyttet inde i mit køkken, så er jeg altså blevet en lille smulre mere lykkelig. 
Det betyder nemlig at dagene med dårlig kaffe er omme og at jeg nu kan lave en perfekt kop kaffe hver dag. Det går altså min dag en lille smule lykkelig!



Drikker du også dårlig kaffe?
Så se lige her:

Du kan nemlig vinde din egen Nespresso Pixie Clips Maskine, en mælkeskummer, kaffekapsler, en genanvendelsesbeholder og indeholdet til en lækker morgenmad, så din dag også kan starte lykkeligt!

Sådan deltager du:

Fortæl om din dårligste eller bedste kaffeoplevelse i kommentarfeltet - husk mailadresse. Vinderen får direkte besked.

Vinderen trækkes tirsdag d. 7. April kl. 14





Etiketter: , , , ,