Give away: Vind billetter til MAD & GLÆDE Irmas Madmesse



----

Konkurrencen er slut!

Tillykke til Anne Sofie. Celine, Katja, Charlotte og Linda i har alle vundet 2 billetter til madmessen.
Hold øje med jeres mail, jeg har en mail på vej til jer med forespørgsel på jers adresse

God fredag og god Madmesse!

----


Nå men når nu jeg ikke har tid til at dele en masse lækre opskrifter med jer, som jeg jo plejer at gøre, så kan jeg da heldigvis forkæle Jer med en masse lækre give aways - jep det var flertal! Denne her er nemlig kun den første, jeg har flere gode sager til jer, bare vent at se!

Den første er 5 x 2 billetter til Irmas første Madmesse MAD & GLÆDE, som afholdes i den kommede weekend i Øksnehallen.

Irma har samlet 90 af deres leverandøre og samarbejdspartnere til at sætte fokus på madglæden. Det gør de igennem en masse forskellige aktiviteter, workshops og smagsprøver narurligvis!

Alma og jeg skal ihverfald en tur fordi fordi flere af hendes idoler kommer og her taler vi om Jeppe & Marie fra Lille Nørd, Shane Bronx der skal forvandle madamballage om til seje dyr, men også den dygtige Louisa Lorang som tager børn med i køkkenet. Ja vi får nok at se til i den kommende weekenden!

Vil du ikke også gerne med?

Så læg en kommentar hvor du skiver hvem du vil tage med og hvad I gerne vil opleve på messen! Husk mail adresse så jeg kan komme i kontakt med vinderne!




Jeg trækker 5 heldige vindere torsdag kl. 21  så skynd dig at deltag!

Se programmet for messen her: MAD & GLÆDE program

Etiketter: , , ,