Mango chiagrød - luxus morgenmad


Jeg har fået en ny chia favorit - mango chia!
Et seriøst lækkert og exotisk boost lige fra morgenstunden og lige til at blive godt humør af.
Samtidig er chiagrøden et kærkommet lille afbræk i alle de grøntsager jeg lige for tiden gnasker mig igennem.

Jeg er jo som sagt i fuld sving med at lave alt den skønne mad som skal med min kogebog Geniale Grøntsager. Og da bogen bliver delt op i grøntsagstyper har jeg også valgt at færdiggøre en grøntsag af gangen. I denne uge bliver derfor spist store mængder broccoli, fennikel, agurk, jordskok og pastinak og med store mængder mener jeg sådan noget som 8 broccoli, 8 fennikel, 8 agurker, 1,5 kg pastinak og 1,5 kg jordskok - dæleme godt man er grøntsagspassionist med de mængder der skal gnaskes igennem, så chiagrøden var faktisk en virkelig skøn afveksling.




Opskriften på den lækre chiagrød finder du over på Urtekram Bloggen:

Mango chiagrød - luxus morgenmad




---


Foto & styling: Maria Engbjerg / Vanløse Blues
Opskrift: Maria Engbjerg for Urtekram

Etiketter: , , , , , , , ,