Give away: LCHF året rundt


---------------------

Konkurrencen er slut!

Vinderen blev:

Anne Sofie Hansen ( en mail er på vej til dig )

tusind tusind tak for de mange deltagelser, jeg ville ønske jeg kunne give jer alle sammen en bog

-----------------------


Idag udkommer Jane Faerbers 4. Bog om LCHF.
En helt igennen fantastisk bog, som har en helt særlig plads i mit hjerte.
En helt særlig plads, fordi, som I måske allerede ved, har jeg været med som assistent på bogen.

Jeg har fundet regi til at anrette maden på, jeg har købt ind til maden når der skulle bruges håndplukkede gode råvarer, jeg har stået i køkkenet sammen med Jane og lavet alt den lækre mad og så har jeg stylet og anrette maden på billederne, i samarbejde med den dygtige fotograf Colombus Leth. Det har været en helt igennem fantastisk oplevelse og jeg føler mig mig beæret over at have være med bag kulisserne til en af Danmarks bedst sælgende kogebøger.

Jeg ville ønske, jeg skulle lave mad og style billeder hver dag!

Her er jeg igang med at anrette de falske tarteletter - mormor mad hitter! 


Bogen er som sagt den 4. i rækken af LCHF bøger fra Jane Faerber og indeholder mere end 150 lækre og velsmagende opskrifter.

Du får tips til hvordan du kommer igennem jul, påske, sommerferie, børnefødselsdage uden at gå kompromis med din LCHF livsstil.

En helt igennem fantastisk koge- og livsstilsbog som jeg kun kan anbefale at anskaffe dig.

Og du kan faktisk være så heldig at vinde et signeret eksemplar lige her hos mig.

Og ikke nok med at du kan vinde bogen LCHF året rundt, så kan du også vinde et lille gule ovnfast fad fra RICE, som vi har brugt i bogen.




For at vinde en signeret LCHF året rundt bog og Rice fad skal du skrive en kommentar nedfor med din mail adresse i så jeg kan kontakte dig hvis du er den heldige vinder.

Vinderen trækkes på mandag d. 12/1 kl. 12 













Etiketter: , , , ,