Anmeldelse & Give away: Skønne salater & vidunderligt tilbehør


---------------------

Konkurrencen er slut!

Vinderen blev:

Matilde Kirstine Askholm!

Tillykke en smækker lækker kogebog er på vej til dig!

Til alle jer andre - tusind tak for alle jeres kommentarer, jeg har læst hver og en! Hold øje med bloggen, der er snart endnu en kogebog på højkant....

----------------------


Bogen der svarer på dit spørgsmål: Hvad skal jeg serveret til?

Emma Martiny har i en alder af bare 21 år, udgivet en smuk og lækker kogebog fyldt til bristepunktet med ja, skønne salater og vidunderlig tilbehør.

Der er altså masser af lækker inspiration at finde i denne bog.
Om du så skal servere frikadeller eller falafler, så har bogen svaret på dit spørgsmål.

Bogen er en tyk sag på over 300 sider og indeholder over 200 opskrifter, alle med smukke og appetittelige billeder og let over overskuelig ingrediensliste og fremgangsmåde. Alle kan være med i denne bog.

Jeg kan kun give denne bog mine varmeste anbefalinger og vil glæde og til at smag især denne her broccolicouscous md søde kartofler og hytteostdressing - lige en salat efter min smag!



G I V E A W A Y:

Jeg har modtaget et ekstra eksemplar af bogen, og den kan blive din!

Alt du skal gøre er at ligge en kommentar med din mail adresse i, så du kan kontaktes når vinderen er fundet. 

Vinderen trækkes fredag d. 23/1 kl. 16
God weekend! 



Etiketter: , , ,