Lørdags Luxus: trøfler - sundt julekonfekt



Det slår mig lige, kan man overhovedet tillade sig at kalde noget der indeholder alkohol, sundt?
- den frækhed har jeg kommet til at tage mig, fordi jeg har lavet nogle helt fantastiske trøfler, som indeholder en smule alkohol, men som er lavet af bønner og sødet med med dadler.
Men sundt og sundt, det kan vel diskuteres, om ikke andet så er de ihverflad sundere end meget af alt det andet julekonfekt der bliver serveret. Og så smager de intet mindre end himmelsk!
Ja selv Alma er vild med dem....
Jeg har bare ikke fortalt hende, at de er lavet af bønner og at der rent faktisk er cognac i, men det betyder jo bare at de smager som de skal! Himmelsk!

Jeg tager en portion trøfler med hjem til svigerfamilien juleaften og ser om de falder i lige så god smag der.

Tør du servere julekonfekt lavet af bønner for din familie?

Opskriften på de lækre trøfler finder du over på Urtekram Bloggen:

Luxus trøfler - sundt julekonfekt




Etiketter: , , , , , , , ,