Marokkansk quinoasalat med kakifrugt & granatæble


Jeg drømmer om at lave en langtids simret marokkansk gryderet, sådan en der bliver lavet i en tangine. Hvor kødet bare bliver blødt som smør og hvor smagen eksploderer i munden på en.

Men jeg har desværre ikke en tangine, fordi jeg har aldrig været i Marokko, jeg har bare en kæmpe kærlighed til det marokkanske køkken. Jeg tænker at det da må være til at anskaffe sådan en tangine et sted i Danmark. Hvis du kender sådan et sted, så lad mig endelig høre, for så jeg vil så gerne igang med at lave langtidssimrede marokkanske tangineretter.
Indtil da har jeg lavet det perfekte tilbehør til sådan en tangine. En sprød og frisk quinoasalat, med skjulte grøntsager og med søde frugter som kaki og granatæble.

Har du en tangine eller bare en dejlig gryderet, du mangler ent dejligt tilbehør til, så hop over på Urtekram bloggen, hvor du finder opskriften: Marrokansk quinoasalat 

Etiketter: , , , , , , , , , , , , ,