Anmeldelse: "Opskrifter og små glimt af hverdagslykke" kogebogen fra Valdemarsro.dk


"Mest af alt holder jeg af hverdagen" - sådan lyder et citat fra Dan Turell og sådan starter Ann-Christine også sin bog "Opskrifter og små glimt af hverdagslykke" med at erklære sin kærlighed til hverdagen.

Jeg kan kun give både Dan Turell og Ann-Christine ret - hverdagen er skøn!

Hvis jeg skal beskrive bogen med et ord, så er det; hyggelig!
Ann-Christine har lavet en hyggelig kogebog, som en perfekt forlængese af bloggen Valdemarsro.

Foto: Ann-Christine Hellerup Brandt

Bogen er fyldt med smukke stemningsbilleder af hyggelige familestunder, madlavning, søde børn og så er den mest af alt også fyldt med en masse dejlig mad og opskrifter.
Opskrifter på morgenmad, både til de hurtige morgener eller til de dage hvor man skal have lidt ekstra forkælelse, opskrifter til frokost lige fra rugbrødsmadder til varmrøget laksemousse, opskrifter til en hyggelig eftermiddag, til den søde tand og en masse opskrifter til aftensmaden.

Foto; Ann-Christine Hellerup Brandt

Jeg glæder mig til at afprøve opskrifterne på kyllingenuggets, Tikka Chicken Masala og jordskoksuppen med torsk, æble og bacon og Alma glæder sig naturligvis til at vi skal bage hindbærsnitter og brunsviger!

Foto: Ann-Christine Hellerup Brandt
Køb bogen hvis du også elsker hverdagen eller hvis du bar brug for tip til hvordan hverdagen kan gøres hyggeligere. Ikke kun ved at bage en kage, Ann-Christine kommer med masser af tips og til hvordan vi kan blive bedre til at sætte pris på hvergang og lære at værdsætte de små glimt af hverdagslykke!


valdemarsro