Dinner & Movie: the perfekt date? { GIVE AWAY }


----------------------

Konkurrencen er slut vinderen blev:  Helle! Tillykke du og din kæreste skal snart i biografen! 

Helle skrev følgende kommentar og jeg giver dig så meget ret, The Holiday er også en film jeg kan se igen og igen! 
Jeg kan se The Holiday igen og igen og starte forfra igen:)
Og ville SÅ gerne tage kæresten med og se den her. Det er for længe side vi har fortabt os selv i bio-mørket:)
Kh Helle 

-----------------------

Dinner & movie - dateklassikeren over dem alle!
Og det er da også hyggeligt, først en god film i biffen efterfulgt af en dejlig middag hvor man kan snakke om filmen, imens man spiser skøn mad. 

Jeg kommer alt for sjældent i biografen, måske det er fordi der er for få film der handler om mad?
- men igår var der præmiere på "hundrede-fods rejsen" en film der handler om to restauranter i Frankrig, en indisk og en fransk michelinrestaurant. Først så clasher de to kulturer men de ender med at blive inspireret af hinanden. Jeg har endnu ikke selv set filmen endnu, men det er helt sikkert en film jeg skal se. Og skal du ikke også det? - du kan ihvertfald vinde 2 billetter til filmen lige her hos mig, og ikke nok med det, du får også en lille pose med lidt franske og indiske lækkerier i.

Du kan se trailer til filmen lige her: Hundrede-fods rejsen

For at vinde skal du fortælle mig hvilken film, du bare kan se igen og igen og hvem du ville invitere med i biografen og se Hundrede-fods rejsen sammen med dig? 
Husk at skrive din mailadresse så jeg kan kontakte dig.

Jeg trækker en vinder allerede på søndag kl. 20 - så skynd dig at deltage!






Etiketter: