Mandags tip: mango til 5 kr i netto!


Noget jeg rigtig godt kan lide at bruge min søndag på, er at kigge i tilbudsaviser. Frem med ipad'en, en god kop kaffe, en blok papir og kuglepen og så ellers bare virtuelt bladre igennem ugens mange tilbud, jeg syntes det er så hyggeligt. Og i denne uge spottede jeg et fantastisk tilbud, som jeg da lige ville dele med jer - nemlig mango i netto til kun 5 kr.
Mmmmm mango! Sød eksotisk frugt, der er god på så mange måder. - Som topping på skyr, i frugt salater, i salater med kål og især i retter med smæk på krydderierne.
Sådan et fantastisk tilbud gav mig lyst til at kigge bloggens arkiv igennem for opskrifter med mango og her er mine 5 favoritter.

Har du en mango favorit opskrift?

Mangochutney - spicy og hjemmelavet

Squashparpadelle med laks og mangosalsa

Hvidkålssalat med mango og karry mandler

Broccolisuppe med spicy mango/laks topping

Spicy fiskcakes & salat med mango, chili og cashewnødder

Etiketter: , , ,