Gulerødder og Hej igen


Sig mig lige, hvor blev juli af? - den er jo nærmest forduftet som dug under solen.... Og med sølle 2 indlæg i hele juli, ja så bevidner det da vist at jeg har holdt sommerferie med stort S!
Jeg har blandt andet været en uge i Paris med min kæreste og vores datter - åh Paris! Dig bliver jeg aldrig færdig med. Og så har jeg og Alma været i Nordjylland på ferie hos min far og hans kone - imens det var hedebølge i Danmark og sov derfor i telt for første gang i mange mange år og hold op hvor sover man godt i sådan et telt!
Derudover har jeg vist bare nydt den fantastiske sommer vi har i Danmark i år, drukket masser af  kold rødvin, spist masser af friske salater, bær og frugter, men nu skal jeg tilbage i bedste blogform igen - kødfri mandag, fredags food Crush og masser af salater og fisk skal på bloggen igen og imens jeg kommer tilbage i blogformen, vil jeg lige dele mine yndlings gulerodsopskrifter med jer.
Gulerødder kan man få året rundt og altid til en fornuftig pris, så hvis man har lidt ondt i økonomien efter en fantastisk sommerferie, så kommer jeg her med 5 bud man kan bruge gulerødderne på, altså udover bare at snacke af dem....

Gulerodshummus - Low carb

Gulerodspesto 

Sweet & spicy råkost

Marokkanske gulerødder

Gulerodsboller - Low carb

Etiketter: , , , , , , , , , ,